Schindler PORT tehnologija revolucionizira nauku o optimizaciji protoka prometa kroz zgradu dok nudi personalizovanu uslugu i kontrolu pristupa.
Savršenstvo je pravi izazov u modernom objektu u kojem svako putovanje može uključivati korištenje jednog ili više vertikalnih prevoznih sredstava, dobivanje pristupa sigurnim područjima, navigaciju do nepoznatih ureda i tako dalje – cijelo vrijeme samo želite biti na svom odredištu i nastaviti s poslom koje je pred vama.
Uz PORT tehnologiju od Schindlera, sistem upravljanja ličnim tranzitom, jedini zahtjev putnika je da jednostavno saopšti svoj identitet i traženo odredište na PORT terminalu. PORT tehnologija se brine za ostalo planirajući i izvodeći besprijekorno putovanje koristeći optimalnu rutu dizajniranu tako da traje najkraće moguće vrijeme.
Među standardnim značajkama uključenim u PORT tehnologiju nalazi se niz naprednih opcija za dodatno prilagođavanje sistema vašim potrebama.
PORT tehnologija je dizajnirana da donese novu dimenziju korištenju barijera u procesu ulaska u zgradu. Uz PORT, ne samo da se svaki učesnik može potvrditi kao valjan, već se može naručiti lift za željeni odredišni sprat i saopštiti njegov identitet, tačno kod barijere. A budući da se radi o PORT kontroli, možemo garantovati da će lift omogućiti najbolje moguće putovanje u prevladavajućim uslovima prometa.
Svaki PORT je opremljen čitačem koji može komunicirati s bilo kojim kompatibilnim radiofrekvencijskim uređajem, od obične kartice do pametnog telefona. Ovo se može koristiti za osiguranje posebnih karakteristika tokom normalnog rada lifta ili, kada je PORT ugrađen u barijeru, za pružanje sistema kontrole pristupa koji je u potpunosti integriran s liftovima.
Parkiranje se može konfigurisati tako da sistem koristi statističke podatke u stvarnom vremenu kako bi odredio najvjerojatnije nivoe potražnje tokom trenutnog vremenskog perioda i izvršio parkiranje liftova u skladu s tim. Alternativno, korisnik može unaprijed definisati parkirne spratove.
Kada se PORT koristi zajedno s barijerom, ova funkcija sprječava korisnika da svoju karticu vrati preko barijere kako bi se olakšao ulazak druge osobe tako što poništava drugu transakciju na ovoj barijeri ili bilo kojoj drugoj u blizini.
Ova opcijska funkcija služi da obeshrabri putnike da uđu u kabinu, na primjer s kolegom, bez da koristi svoju značku. Ako se putnik ukrca u lift bez korištenja svoje značke, sankcija se primjenjuje kada se ovaj bedž ponovno koristi. To može varirati od poruke upozorenja na PORT ekranu do zahtjeva za resetiranje značke na sigurnosnom pultu u predvorju.
U mnogim visokim zgradama poželjno je maksimizirati korištenje liftova angažovanjem dvospratnih liftova. S konvencionalnim sistemima to se može pokazati vrlo frustrirajućim za korisnika jer se, na primjer, donja kabina više puta zaustavlja zbog zahtjeva za servisiranjem na gornjoj kabini ili postoji zabuna oko toga u koju kabinu se mora ući u predvorju. S tehnologijom PORT ovaj problem je praktički uklonjen. Budući da unaprijed znamo sve putnike i njihova odredišta, dvospratni liftovi ne staju češće nego jednospratni. Osim toga, napredna signalizacija koju pruža PORT ekran eliminiše svaku zabunu putnika.
Prevoz između 2 sprata može se činiti najjednostavnijom operacijom liftova. U stvari, ako se to ne optimizira, postoji potencijal da se prevozi daleko manji broj ljudi od tog teorijskog kapaciteta što će uzrokovati dugo čekanje. Kontrola šatla PORT tehnologije koristi alate za procjenu količine putnika kako bi postavila napredni obrazac usluge koji u svakom trenutku maksimizira protok kroz sistem dok minimizira vrijeme čekanja.
U okruženju nebeskog predvorja gdje se putnici liftovima dovoze u područje iz glavnog predvorja, a zatim se ponovno ukrcavaju u liftove na više spratove, uvijek postoji zabrinutost da može doći do prenatrpanosti. Poređenje broja ljudi koji se dovezu do nebeskog predvorja s brojem koji napušta sistem može otkriti ovu mogućnost i usporiti količinu isporuke dok se ne stvori prostor.
Budući da PORT tehnologija zna ko se dovozi na svaki sprat, može izgraditi sliku distribucije stanovništva na svakom spratu. U slučaju potrebe za evakuacijom, sistem može odlučiti koji se spratovi mogu evakuirati putem stubišta bez prenatrpanosti i savjetovati tim stanarima da ih preuzmu koristeći svoj ekran. Na drugim spratovima može ponuditi evakuaciju liftom i, budući da poznaje stanovništvo, može dovesti dovoljno liftova kako bi se svi na određenom spratu odvezli odjednom, čime se izbjegava panika.
U normalnim okolnostima konfiguracija lifta je dizajnirana da pruži izvrsnu uslugu svojim putnicima. Međutim, može se dogoditi da zbog neobičnog priliva posjetilaca ili velikog gubitka kabina lifta (na primjer zbog izgradnje) to više nije slučaj. Korištenjem naprednih komunikacijskih mogućnosti PORT tehnologije putnici se mogu uputiti da idu pješice 1 set stepenica kako bi pokupili svoj lift ili da se dovezu 1 set stepenica iznad svog odredišta. To bi se poduzelo kako bi se kombinovala potrebna zaustavljanja i stoga, činjenjem da liftovi budu brže dostupni, kako bi se značajno povećao kapacitet rukovanja jedinicama.
Tokom perioda slabog prometa, tipičan sistem lifta, u pokušaju da se smanji vrijeme čekanja, dodijelit će pojedincima vlastitu kabinu. Budući da je lift protuteža pri pola opterećenja, to rezultira mnogim putovanjima s izrazito neuravnoteženim opterećenjem i shodno tome visokom potrošnjom energije. U ECO načinu rada planiraju se putovanja s "malim prometom" kako bi se omogućilo razumno, a ne minimalno vrijeme čekanja. To znači da nisu potrebni svi liftovi, čime se osiguravaju značajne uštede energije koje se povećavaju namještanjem broja putnika po vozilu kako bi bio što bliže uravnoteženom opterećenju.
Za korisnike koji imaju potrebu za detaljnim informacijama o radu svog sistema dostupan je opsežan paket izvještavanja.
Posebno prikladan za velike grupe liftova ili pravolinijske konfiguracije u poslovnim zgradama s teškim prometom, PORT može povećati kapacitet rukovanja i skratiti vrijeme putovanja – svaki do 35%.
PORT smanjuje gužvu i u predvorju i unutar vozila, alocirajući putnike koji putuju na pojedinačne spratove. PORT nudi potpuno integrirani pristup zgradi, a myPORT – kontrolu lifta i sigurnosni pristup zgradi s vašeg pametnog telefona.
PORT tehnologija ECO kontinuirano prati uslove prometa i održava prosječno vrijeme čekanja ispod ili na navedenom nivou, maksimalno štedeći moguću energiju.
Sa Schindlerovom PORT tehnologijom, imate potencijal da uklonite mnoga postojeća ograničenja za unutrašnje rasporede, čime vam se omogućava veća sloboda pri projektiranju sljedeće generacije zgrada.
PORT tehnologija nudi različite načine putovanja kroz zgrade bez dodirivanja lifta ili čak vrata.
Najbolje upravljanje prometom u klasi
PORT upravljanje tranzitom predstavlja veliko proširenje sposobnosti sistema u odnosu na osnovni PORT. Od početnog ulaska u zgradu preko daljeg putovanja i konačnog izlaska, dostupno je uistinu integrisano rješenje koje omogućuje sigurno i praktično putovanje. Uključuje niz terminala, sa specijalizovanim aplikacijama za posjetioce, parking, vrata, urede i rezidencije.